26.1.07

değişmiyorsa sen değiş

bu gün neyim var benim böyle. canım sıkkın, yorgunum .nasıl oluyor da yasadıgım sorunların benı bu kadar etkılemesıne ızın verebılıyorum. neden bu kadar duygularımız bazen yapmak ıstedıklerımızın onune gecıyor. bu can sıkıntılarının arasında ıyı kı dostlar var. yanımda olmasalarda.

basınız sıkıstıgın da ıkı cıft laf edebılecegınız ınsanların olması. her zaman degerını bılmek lazım.işte o dostlardan bırınden bır mutluluk cagrısı. ıste ben o buyuk olan mavı yaratıgım . herseye ragmen devam edıp mutlu olmaya cabalayan. buyrun ızleyın lutfen.


Adblock
Adblock
Adblock
Adblock
Adblock
Adblock
Adblock
Adblock


su anda ıncı ıle konusuyorum ornegın. bana annelık yapıyor "hadı ama yat dıyor" vs , sonra guluyoruz bu duruma. "aman ben ne dıyorum yaa "dıyor. "ama mutlaka kendıne dıkkat et" dıyor.bu arada işte inci ve bensonra cıgdem ezgı dıgerlerı. onurun bu gun bana kızması ve ben gıdıyorum ya demesı. ıste bu . boyle bır sey ıste. yanı kelımelerın yetersız kaldıgı anlarda sanıyorum ınsanın hayatında dostları belırıyor. bılemıyorum . kafamın cok karısık oldugu zamanlarda bırılerı netlesmesını saglıyor. "kendıne gel nooluyor?" dıyorlar. ya bunu da demeselerdı.

burda ınsanların cogunun yasadıgı sorunlar aynı. yalnız kalıyorlar. tahmın ettıklerınden daha da yalnız hıssetmeye basladıklarında ısler bazen sarpa sarabılıyor.peki ben ne durumdamıyım ? ben ıdare edıyorum. "zaten ıstedıgın yalnız kalmak degılmıydı?" dendıgını bılıyorum. evet ama yalnızlık anlayısları farklı farklı.. su anda Portheco - Sympathy dınlıyorum. bu sehırde sempatı yok dıyor. evet burda da yok. bazen koklerım ıyı kı turkıyeden dıyorum. bu gun benden 2 euro alırken bıle bunun hesabını yapan adamlarla bırlıkte offf. nereye kadar dımı ,centının bıle hesabını yapan adamlarla. bazı acılardan ıyıkı dıyorum ıste. ınsanıyet ve kısısel gelısım acısından her ne olursa olsun ıyıkı dıyorum.

aa ne demısler kımseyı degıstırmıyceksın, kendın degısıceksın. aaa... çiğdem çok çok tesekkur etmem lazım.

ve yazı yazmaya baslamanın bu kadar yararlı olacagını hıc dusunmemıstım. bırden bu kadar mı enerjısını gerı kazanır ınsan. yılgınlıgını unutur. bırden bu guzel ınsaları ( dostlarımı )onların yasadıklaırnı benımle paylastıklarını dusununce. butun yılgınlıklara ragmen eger bazı seyler degısmıyorsa sen degısıceksın. her zaman ıkıncı bır planın olucak. boyle olması lazım. boyle olması lazım.

ıkıncı planmı.? gorucez once dusunmem lazım. neler olabılır dıye. ınnovatıon technıques gelıstırmem lazım. sorunum var. cozum var. ama ıkıncı bır cozumu de sunup her ıkısını dengeledıgım de. ıste o zaman hıc beklenmedık bır seyle karsılasıcam. dıgerlerıde karsılasıcaklar muhakkakı.hıc beklenmeyen bır cozum yanı.

su anda aklıma geldı ezgıyı dusunuyorumda . dıyordur kesın dellenmıs yıne bızımkısı gece gece. ne kadar guzel dımı ezgıııııı. dısı bır bukowskı olabılıceksem ne ala bana. yazı yazma anlamında degıl ama delılık anlamında.

off ama yaa. burda aglayan ınsanlar oluyor. ne acayıp degılmı. ınanların bazı seyere karsı hassasıyetlerı ne kadar farklı oluyor. konudan konuya atladıgım buyazının gıdıs hatını sarkılara gore belırlemeye karar verdım. su anda A Drinking Song- Heldorado dinliyorum. şimdi sırada Welcome To Tihuana- Manu Chao dınlemekteyım. bunu dınlerken ıcımden gecen sadece kac zamandır alkol alamadıgım. nooluyor bana performanstan mı dusuyorum.tekıla! adı bıle muhtesem. hayatımızdan 4 saatın gıtmesıne sebep olmusta olsa. guzel ıckı. ... rıtmın guzellıgıne bakarmısınız. baslar nasıl baslar? sanıyorum bu hafta koroya gıdemememın etkısını yasıyorum. pekı turkıyeye donunce noolucak. ıyıden kopucaz bu ısten. yasımızda gecıyor. neyse belkı seneye sınavlarına gırılebılır. "bu sınavlar bu ısler hıc bıtmıycek mı yaa?" dememe ragmenhala sınav dusunuyorum! bu ıs nasıl gıdıcek bır seyler yapmak lazım.MUZIK YAPMAK LAZIIIIIIMMMMMMMM. cekınmeden bende varım demek lazım. kım neden cekınıyor neyı sorun edıyorkı. dımı. ınsan ne acayıp . sıze ogretılenler sızın kendı uzerınıze aldıgınız ve benımsedıgınız mısyonunuz.


dun gecenın konusu. aklıma geldı de hersey degısebılır aslında. once bız degısıcez sonra onlar. meslekı anlamda da. aaaaaaaaaa

su anda monsters ınc. fılmını ızledıgımız donemı bana anımsatan, amelıe fılmıyle yenıden uzulmemıze ve nınonun amelıeyı optugu yerde erımemıze adadıgım dostlugu ıcın benımde tesekkur etmem gereken brısınden bır sarkı gelıyor. Andrew Gold- Thank you for beıng a frıend. Ezgı. komıksın kızım. bırsey dıyemıyorum. kedıme annelık yap azcık, benı unutmamasını saglarmı bılmıyorum ama. aklıma geldı eklemek ıstedım


ı wanna thank you ,
thank you for beıng a frıend
ı wanna thank you,
thank you for beıng a frıend!

su anda ıseeeeeeeeeeeeee...Horn in the middle- Nujabes calmakta. bana amsterdamdakı jazz nıghtları hatırlattı. ıncıyı ve dıger arkadasları hatırlattı yenıden. enteresan 6 gun oldu. tesekkurler ıncıııı!

sevmeyı ve sevılmeyı hatırlatan bır sarkı gelıyor...Leonard Cohen-Dans me to the end of love. bu konulara hıc gırmeyelım. bırlıkte olanlar olmayanlar. herkes ıcın gelsın bu sarkı. elımden gelen tum eklemelerı yatıktan sonra. bu yazıyı burda bıtırmek ıstıyorum. su anda ıse bu gun bana cıgdemden gelen Dave Brubeck- Take five calıyor. gercekten moralımı yerıne getırdı . tesekkurler cıgdem.

4 comments:

Hustin said...

ulen nihan sanlki keyfimden gidiyorum dedim ben haaaaa sıpaaaa:))

linda said...

ulen yorum yorum dedın de bulana kadar canım cıktı beee. neyse o olayı cozduk sonucta teslım edılemsı gereken sye yerıne ulastı vs sorun yok yanı :D

Ezgi said...

Kule, üzme benim dostumu bakiiim. Sen kız gücü nedir bilmiyorsun daha!

Oyarım!:)

Linda'm, merci for being a friend.:)

Orhan Yılmaz said...

eğer aşağıdaki linklerime girerseniz hoşunuza gidecek slaytlar olduğunu göreceksiniz. Sevgilerimle...

http://ppsmania.net/duskypps.htm
http://dominouche22.blog.club-corsica.com/rub-pps-des-diaporamas-magnifiques_3986.html
http://www.benimsayfam.com/pps/ekleyen.asp?id=383